قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

مجموعه 8 عددی آچار ستاره ای تاشو نووا مدل NTK 1140

Nova NTK 1140 Folded Torx Wrench Set 8 PCS

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۲۴۰ گرم
  • تعداد: 8
  • شماره آچار: T-۱۰ T-۱۵ T-۲۰ T-۲۵ T-۲۷ T-۳۰ T-۴۰ T-۹
  • جنس کالا: کروم-وانادیوم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
349,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آچار آلن ستاره‌ای توخالی مدل «NTK 1140» مجموعه‌ای 8 عددی از آچارهایی در  سایزهای T30، T27، T25، T20، T15، T10، T9 و T40 است. این آچار برای باز و  بسته کردن پیچ و مهره‌های ستاره‌ای و ستاره‌ای توخالی استفاده می‌شود.  درصورتی‌که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های ستاره‌ای به دنبال ابزار  مناسبی هستید و مایلید به‌جای تهیه‌ی تعدادی آچار ستاره‌ای از یک مجموعه‌ی  آچار استفاده کنید، تهیه‌ی این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ساخت  این مجموعه آچار مشتی، از آلیاژ کروم و وانادیوم استفاده شده است تا مقاومت  مجموعه را در برابر فشار، ضربه و حرکات پیچشی افزایش دهد. به دلیل فرایند  سخت‌کاری که در ساخت این محصول به‌کاررفته، سری این آچارها کمتر دچار  خوردگی می‌شوند. بدنه‌ی آچار مدل NTK 1140 از پلاستیک ساخته شده است. از  دیگر نقاط قوت این آچار می‌توان به نحوه‌ی قرارگیری آن‌ها به‌صورت فشرده در  کنار هم اشاره کرد. گیره‌ای که روی این آچار قرار گرفته، حمل و اتصال آن  را به کمر در زمان کار آسان‌تر می‌کند. دسته‌ی کوتاه این آچار عملکرد آن را  در فضاهای کم آسان کرده است. آچارها در گونه‌های بسیار متنوعی طراحی و  ساخته می‌شوند، مانند فرانسه، رینگی، ستاره‌ای، آلن، لوله‌گیر، بکس و تخت.  همچنین این ابزار در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. شرکت‌های زیادی  به تولید این ابزار کاربردی مشغول هستند. «نووا» یکی از این شرکت‌هاست که  مجموعه آچار مدل NTK 1140 را با کیفیت مطلوبی ساخته است. این مدل مجموعه‌ای  از آچارهای ستاره‌ای توخالی است که 240 گرم وزن دارد.

وزن
۲۴۰ گرم
تعداد
8
شماره آچار
T-۱۰
T-۱۵
T-۲۰
T-۲۵
T-۲۷
T-۳۰
T-۴۰
T-۹
جنس کالا
کروم-وانادیوم
سایر توضیحات
- ۸ عدد آچار ستاره‌ای توخالی چاقویی - ساخته شده از فولاد Chrome Vanadium - استفاده از قاب آهنی ضخیم جهت بالا بردن دوام آچار در برابر فشار - روکش پلاستیکی نرم و ضد لغزش برای استفاده راحت تر - مناسب برای کاربردهای صنعتی و سنگین - دارای استاندارد DIN ۹۱۱ - دارای استاندارد GS اروپا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...