قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

مجموعه 19 عددی سری پیچگوشتی کنزاکس مدل KBR-119

Kenzax KBR-119 19 TOOLS SET

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سری: دو سو , چهار سو , ستاره‌ای , بکس
  • تعداد: ست 19 عددی
  • توضیحات تعداد: چهارسو در سه سایز : 1,2,3 دوسو در دو سایز : 3 , 5 ستاره ای در سایز های : T15-T20-T25-T30 بکس در سایز های : 5-6-7-8-9-10
  • قابلیت تعویض سری: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
799,900
11%
718,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

                                ست های سرپیچ گوشتی محبوبیت خاصی در مصارف  خانگی و همچنین در مصارف صنعتی  پیداکرده است. شرکت کنزاکس در راستای  تامین این نوع از ابزار با تامین کنندگان و سازندگان برتر کشور تایوان  قراردادی را منعقد و نسبت به ارایه یکی از کاربردی ترین و با کیفیت ترین  این ستها اقدام نموده است . ست تعمیرات 19 پارچه کنزاکس مدل KBR-119  یکی  از این محصولات است که در کیفی برزنتی و قابل حمل و سبک قرار گرفته است .  دلیل این محبوبیت KBR-119   ، قابلیت باز نمودن انواع پیچ ها با گل های پیچ  متفاوت میباشد. مجموعه (ست) 19 عددی سری پیچگوشتی ، بیت وبکس دارای انواع  سری پیچ گوشتی ها و آچار بکس ها می باشد که جهت باز و بسته نمودن انواع پیچ  و مهره بکس خور استفاده می شود.  این محصول دارای سبک ترین دسته جغجغه 36 دندانه دو طرفه آلومینیومی به وزن  تنها 40 گرم میباشد که به روش دایکاست تولید گردیده همچنین ابزار گیر ازجنس  استیل به طول5 سانتی متر طراحی گردیده است  و مبدلی از کروم وانادیوم با  سایز 4/1 اینچ جهت استفاده همزمان برای بیت و بکس در نظر گرفته شده است .  سری های پیچگوشتی این ست شامل چهارسو در سه سایز 1 ، 2، 3 / دو سو در سایز  های 3 و 5 ، چهار آلن ستاره ای در سایزهای T15، T20، T25 و T30 میباشد. بکس  های این مجموعه در سایز های کاربردی 5، 6،7، 8،9،10و13 در نظر گرفته شده  است . سری پیچ گوشتی ها از آلیاژ S2 تایوان که با کیفیت ترین آلیاژ جهت  تولید پیچ گوشتی و سری پیچ گوشتی میباشد ساخته شده است. همچنین تک تک این  سری های پیچ گوشتی سخت کاری شده و حرارات دیده شده تا عمر سری های پیچگوشتی  به حداکثر برسد و نوک سری ها کج و یا خورده نشوند. آچار بکس های این  مجموعه نیز در 7 سایز مختلف در این ست وجود دارد. یک عدد دسته پیچ گوشتی  جغجغه ای با کیفیت نیز در این ست وجود دارد تا با قرار دادن هر کدام ار این  سری ها بر این دسته پیچگوشتی، بتوان براحتی استفاده نمود. با نصب تبدیل  موجود در این ست، میتوان از اتصال آچاربکس ها بر روی دسته جغجغه ای نیز  استفاده نمود. قسمت سرپیچگوشتی گیر این دسته آهنربایی می باشد تا سری  پیچگوشتی ها و یا تبدیل آچار بکس ها پس از جایگذاری، به راحتی از آن بیرون  نیاید. یک عدد ابزار گیر 5 سانتی نیز در این ست وجود دارد تا بر اساس نیاز  نیز بتوان از آن استفاده نمود. این ست در یک کیف برزنتی قفل دار با  نگهدارنده هایی از جنس کش با کیفیت جمع آوری شده تا حمل و نقل و نگه داری  آن آسان باشد. که حمل و نقل آنرا برای کاربر آسان مینماید . همچنین ازبند  چسبی پارچه ای تعبیه شده در این ست میتوان بعنوان آویز مجموعه استفاده  نمود. و زمانی در زمان اتمام کار این بند از محتویات موجود در این ست  محافظت می نماید .                             

سری
دو سو , چهار سو , ستاره‌ای , بکس
تعداد
ست 19 عددی
توضیحات تعداد
چهارسو در سه سایز : 1,2,3
دوسو در دو سایز : 3 , 5
ستاره ای در سایز های : T15-T20-T25-T30
بکس در سایز های : 5-6-7-8-9-10
قابلیت تعویض سری
دارد
جنس سری
کروم-وانادیوم
روکش
کروم
جنس دسته
فلزی
قابلیت کوبش پذیری
ندارد
قابلیت آهنربایی
دارد
فازمتر
ندارد
کاور
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...