قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

مجموعه بکس همه کاره نووا مدل NTS 7402

Nova NTS 7402 Universal Socket Set

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد: 3
  • ویژگی‌های آچار: درایور ۳/۸ اینچ
  • جنس کالا: کروم - وانادیوم
  • اقلام همراه: - افزایش طول ۷۵ میلی‌متری با درایو ۳/۸ - دسته جغجغ...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
998,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مجموعه بکس فوق دارای سه قطعه است؛ اما با همین سه قطعه می‌توان پیچ و  مهره‌های مختلفی را باز و بسته کرد. رمز موفقیت و کارآیی این محصول در نوع  طراحی سری آن است. این سری دارای 43 مفتول 6 گوش بوده که با وارد آمدن فشار  جابه‌جا شده و به اندازه‌ی پیچ یا مهره‌ی مورد نظر می‌شوند. این سری را  می‌توان روی دسته جغجغه‌ای این مجموعه نصب کرد. این دسته دارای درایو سه  هشتم اینچی بوده و در صورت نیاز می‌توانید اضافه شونده طول 75 میلی‌متری که  در مجموعه وجود دارد را روی آن نصب کنید. شرکت «نووا» (Nova) این مجموعه  را تولید کرده و آن را با نام «NTS7402» به بازار عرضه می‌کند. با تهیه‌ی  این محصول می‌توانید انواع پیچ و مهره‌های چهارگوش، 6 گوش، 8 گوش و آلنی را  باز کرد. شرکت نووا برای افزایش عمر این مجموعه در ساخت آن از روش Drop  Forged استفاده کرده است. در صورتی که ابزارهای زیادی ندارید و می‌خواهید  با تهیه‌ی یک آچار کارهای زیادی انجام دهید این محصول گزینه‌ی خوبی خواهد  بود.

تعداد
3
ویژگی‌های آچار
درایور ۳/۸ اینچ
جنس کالا
کروم - وانادیوم
اقلام همراه
- افزایش طول ۷۵ میلی‌متری با درایو ۳/۸ - دسته جغجغه - سری همه کاره
سایر توضیحات
- دارای یک عدد سری آچار همه کاره با ۴۳ مفتول شش گوش با طراحی ویژه جهت کم‌ترین میزان لقی و بیشترین درجه گیرایی - دارای دسته جغجغه ۳/۸ اینچ دارای مکانیزم ۷۲ دندانه - قابلیت باز و بسته کردن انواع پیچ، مهره با سری های مختلف مانند چهار گوش، شش گوش هشت گوش، آلنی، حلقه ای، قلاب و ... در سایز های ۹ الی ۲۱ میلی‌متر - سطح پولیش کاری شده - تولید شده به روش Drop Forged

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...