قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

قیچی لوله بر اینکو مدل HPCS05428

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر توضیحات: دارای دسته های فلزی با مقاومت بالا تیغه فولادی ضد...
  • ابزار: لوله بر
  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۲ سانتی‌متر
  • جنس دسته: فلز
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
375,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

قیچی لوله  اینکو مدل HPCS05428 محصول  شرکت اینکو ingco می باشد که در کشور چین تولید می شود. برش لوله پلاستیکی پی وی سی کاری است که اگر با اره دستی انجام شود، چندان  راحت هم‌ نیست. استفاده از دستگاه برش برقی هم برای این کار چندان منطقی به  نظر نمی‌رسد. حفظ ایمنی در کار، برش‌کاری به‌درستی انجام گردد. در بعضی مواقع هم امکان  استفاده از اره دستی وجود ندارد؛ ازجمله‌ی این دلایل می‌توان به فضای کاری  کم اشاره کرد. در این صورت استفاده از قیچی‌های لوله‌ بر یکی از گزینه‌های برای رفع مشکل و  انجام دادن کار است. یکی از کاربردهای اصلی قیچی لوله بر اینکو مدل HPCS05428 در صنعت لوله کشی  است که با استفاده ازاین قیچی شما می توانید لوله ها را با اندازه های  مختلف برای انواع مکان ها برش دهید. این قیچی طوری طراحی شده است که در هنگام برش از اسیب رساندن و یا خراب شدن  PVC جلوگیری می کند ودر اندازه ای دقیق قادر به برش ان است. با استفاده از این قیچی لوله بر پی وی سی اینکو می توان هر نوع لوله را در  محدوده‌ی ضخامت 3 میلی متر تا 42 میلی متر، بدون خراب شدن و یا آسیب رساندن  به آن برش داد.

محصولات مرتبط

سایر توضیحات
دارای دسته های فلزی با مقاومت بالا تیغه فولادی ضد زنگ و سخت‌کاری شده مجهز به قفل محکم و مستحکم مناسب برای برش لوله‌های PVC-PE -PEX-POLY-CPVC با قابلیت برش لوله با قطر ۳ الی ۴۲ میلی‌متر
ابزار
لوله بر
ابعاد
۲۰x۱۰x۲ سانتی‌متر
جنس دسته
فلز
ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
قفل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...