قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

روغن کش دستی رونیکس سایز 25 مدل RH-4310

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۱۳x۱۴x۱۷ سانتی‌متر
  • جنس: فلز
  • وزن: ۴.۳۲۰ کیلوگرم
  • اقلام همراه: یک لوله فلزی خمیده به طول ۲۹ سانتیمتر، یک عدد میله...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
1,198,000
15%
1,020,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

روغن کش دستی رونیکس مدل 4310 تحت  استاندارد کیفی گروه تولیدی رونیکس و در ایران ساخته می‌شود و از کیفیت  بالایی برخوردار است.پمپ تخلیه روغن هندلی رونیکس، مجهز به بدنه و پروانه‌ی  داخلی از جنس چدن است که سخت کاری شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی  دارد.این پمپ تخلیه روغن دستی، قابلیت کارکرد دو جهته را به شما می‌دهد تا  بتوانید به وسیله‌ی آن، هم مخزن‌ها را خالی کنید و هم در صورت نیاز، با  چرخاندن اهرم دسته در جهت مخالف، مخزن را پر کنید.این پمپ تخلیه روغن، برای  تخلیه‌ی بنزین, روغن, روغن های خوراکی، مایعات پتروشیمی مانند نفت، نفت  سفید، بنزین، گازوئیل، دیزل و روغن خودرو از مخازن و بشکه ها مناسب است.این  مجموعه، یک لوله‌ی فلزی خمیده به طول 29 سانتیمتر، یک عدد میله‌ی دسته به  طول 16.5 سانتی متر و یک اهرم با روکش پلاستیکی به طول 10 سانتی‌متر به  انضمام یک عدد سرپیچ مخصوص اتصال به مخزن و میله‌ی 100 سانتی متری تخلیه  دارد.

محصولات مرتبط

ابعاد
۱۳x۱۴x۱۷ سانتی‌متر
جنس
فلز
وزن
۴.۳۲۰ کیلوگرم
اقلام همراه
یک لوله فلزی خمیده به طول ۲۹ سانتیمتر، یک عدد میله‌ی دسته به طول ۱۶.۵ سانتی متر و یک اهرم با روکش پلاستیکی به طول ۱۰ سانتی‌متر، یک عدد سرپیچ مخصوص اتصال به مخزن و میله‌ی ۱۰۰ سانتی متری تخلیه.
سایر توضیحات
پره های داخلی ساخته شده از چدن سخت کاری شده قابلیت عملکرد دو طرفه جهت پر و خالی کردن بشکه کارکرد به شکل چرخشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...