قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

دم باریک سر کج 6 اینچ MAXI رونیکس مدل RH-1300

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 150 میلیمتر
  • زاویه خم شدگی سری: 45درجه
  • جنس بدنه: فولاد ضد زنگ
  • جنس دسته: TPR
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
268,800
6%
255,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دم‌‌باریک با ظاهری شبیه به انبردست، دارای نوک بلند و باریکی است که از آن  برای نگه‌داشتن و بریدن قطعات کار استفاده می‌شود. کارهای مکانیکی،  برق‌کاری، بریدن و قطع سیم و خم‌کاری‌های ظریف، از مهم‌ترین کاربردهای این  ابزار هستند. قدرت گیرش دم باریک بسیار بالا است و با وجود طول بلند فک‌ها،  به سیم‌ها در فضاهای محدود و عمیق دسترسی پیدا می‌کنید.اگر اهل کارهای فنی هستید، حتما دم‌باریک سرکج یا دم‌خم را خوب می‌شناسید.  از این انبر برای نگهداری و برش قطعات و سیم‌ها در مکان‌هایی استفاده  می‌شود که دم‌باریک معمولی نمی‌تواند وارد آن فضاها شود. دم‌باریک سرکج  RH-1300 رونیکس با نوع کاربری و کیفیت بالای خود، همراه همیشگی شما است و  نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده می‌کند.
رونیکس، انواع دم‌باریک را مانند سایر ابزارآلات خود، با تلفیقی از قدرت،  کیفیت و با توجه به نیازهای روز مشتریان تولید و روانه بازار می‌کند. دم‌باریک سرکج RH-1300 رونیکس،  برای دسترسی به حفره‌های زاویه‌دار و کج با محدودیت فضایی طراحی شده است.  فک‌های عاج‌دار و سخت‌کاری‌شده این انبر، مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر  فشار، سایش و پیچش دارد. 

طراحی ارگونومیک و خوش‌دست، جنس  و دوام فوق‌العاده این محصول باعث شده تا به عضوی جدایی‌ناپذیر در جعبه  ابزار صنعتگران تبدیل شود. در این بخش، ویژگی‌های آن را بیشتر بررسی کنید.

ابزار به وزن 145 گرم و طول 150  میلی‌متر ساخته شده است. طراحی مناسب، خوش‌دست، ارگونومیک و پیشرفته‌ موجب  کاربرد آسان آن و انجام راحت‌تر کارها می‌شود. به‌این‌ترتیب، کاربر در طول  کار کمتر احساس خستگی می‌کند. قدرت اهرمی عالی این اهرم، کارایی آن را  دوچندان می‌کند.

فک‌های عاج‌دار و سخت‌کاری‌شده  با تیغه‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ، گیرایی ابزار را بیشتر کرده و به ثابت  نگه‌داشتن قطعه‌ کار کمک می‌کنند. فک‌ها بالاترین مقاومت را نسبت به  خوردگی، زنگ‌زدگی و سایش در حین فعالیت‌های صنعتی نشان می‎‌دهند. دهانه  دم‌باریک حداکثر تا 60 میلی‌متر باز می‌شود. به منظور دسترسی بیشتر به  قسمت‌های عمیق با دسترسی محدود، سری انبر با زاویه 45 درجه ساخته شده است.

دسته انبر، ضد لرزش و از جنس پلاستیک باکیفیت TPR است.

طول
150 میلیمتر
زاویه خم شدگی سری
45درجه
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
جنس دسته
TPR
حداکثر بازشدگی دهانه
60میلیمتر
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
وزن
145 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...