قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

آچار فرانسه نووا مدل NTA 3002 سایز 8 اینچ

Nova NTA 3002 Adjustable Wrench 8 Inch

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۲۸۰ گرم
  • تعداد: 1
  • جنس کالا: فلز ضد زنگ
  • سایر توضیحات: - ساخته شده به روش Drop Forged - طول کامل: ۲۰۰ میل...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
319,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آچار‌ها ابزار‌هایی بسیار کاربردی هستند که در هر کیف ابزاری یافت می‌شوند.  این محصولات انواع مختلفی نظیر آچار فرانسه، آچار بکس، آچار لوله‌گیر و...  دارند. آچار فرانسه یکی از ابزار‌های بسیار شناخته‌شده است. این محصول  دارای یک فک ثابت و یک فک متحرک است. فاصله‌ی دهانه‌ی این دو فک با پیچ  تنظیمی که در زیر فک‌ها قرار دارد تغییر می‌کند. آچار‌های فرانسه دایما تحت  ‌فشار قرار دارند، ازاین‌رو باید بدنه‌ی مستحکمی داشته باشند. آچار فرانسه  مدل «NTA 3002» یکی از محصولات شرکت «نووا» (Nova) است. این ابزار در سایز  8 اینچی تولید می‌شود و برحسب سیستم متریک طراحی‌ شده است. فک‌های این  محصول سخت‌کاری شده‌اند و می‌توانند نیروی زیادی را تحمل کنند. در ساخت این  آچار از استیل استفاده‌شده است که عملکرد رضایت‌بخشی در برابر تحمل فشار و  ضربه از خود نشان می‌دهد. یکی از نکات جالب در مورد این آچار مدرج بودن  قسمت زیرین فک متحرک است و دهانه‌ی آن تا میزان 2.5 سانتی‌متر باز می‌شود.  دسته‌ی این محصول نیز طراحی مناسبی دارد و به‌خوبی در دستان کاربر قرار  می‌گیرد. شرکت نووا سال‌ها است که درزمینه‌ی عرضه‌ی ابزارآلات دستی فعالیت  می‌کند. محصولات این شرکت کیفیت مناسبی دارند و باقیمتی خوب روانه‌ی بازار  می‌شوند.

وزن
۲۸۰ گرم
تعداد
1
جنس کالا
فلز ضد زنگ
سایر توضیحات
- ساخته شده به روش Drop Forged - طول کامل: ۲۰۰ میلی‌متر - دارای روکش ضدزنگ - بدنه مقاوم در برابر فشار - فک مدرج بسیار دقیق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...