قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

گازوییل پاش بادی نووا مدل NTS-2921 با ورودی هوای 1/4 اینچ

Nova NTS-2921 Body Washing Gun With 1/4 Inch Input Air

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: ۶۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری: لوله فلزی
  • سایر توضیحات: - دارای ورودی هوای ۱/۴ اینچی - دارای نازل برنجی قا...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
549,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

گازوییل، گریس و روغن از موادی  هستند که برای روان‌کاری از آن‌ها استفاده می‌شود. البته از گازوییل برای  شستشوی بهتر قطعات مکانیکی هم به کار می‌رود. در بسیاری از لوازم که در  اطراف ما قرار دارند، قطعات مکانیکی متحرکی چون چرخ، بلبرینگ، محور و...  وجود دارد که پس از طی مدتی، به دلیل از بین رفتن مواد روان‌کننده و کثیف  شدن، برای حرکت دچار مشکل می‌شوند و در حین کار صدای نامطلوبی ایجاد  می‌کنند. ازجمله‌ی این وسایل می‌توان به چرخ‌خیاطی، شفت کولر، دوچرخه و  بسیاری از قطعات وسایل نقلیه اشاره کرد. لازم است هرازچندگاهی، این قطعات  بازبینی شوند و قسمت‌هایی که به تعمیر، شستشو و روان‌کاری نیاز دارند،  موردبررسی قرار گیرند.

همان‌طور که گفته شد از گازوییل برای شستشوی قطعات مکانیکی استفاده  می‌شود. برای تزریق یا پاشش این ماده، می‌توانید از پیستوله پاش استفاده  کنید. ابزاری که به شما معرفی می‌شود، نمونه‌ای از این نوع پیستوله به شمار  می‌آید. این محصول با عنوان NTS-2921 و توسط شرکت «نووا» (Nova) عرضه  می‌شود. برای به‌کارگیری این ابزار باید آن را به یک پمپ باد متصل کنید. در  نظر داشته باشید که حداکثر فشار کاری این محصول 150 PSI است. روی دسته‌ی  این گازوییل‌پاش، یک ورودی هوا با قطر ¼ اینچ قرار دارد. این ابزار دارای  یک مخزن با گنجایش 600 میلی‌لیتر است. همچنین نازل این پیستوله قابلیت  تنظیم میزان پاشش را هم دارد.

شرکت نووا از سال 1387 فعالیت خود را در خصوص تولید و عرضه‌ی انواع  ابزارهای دستی، برقی و بادی، لوازم جانبی و یراق آغاز کرد. این شرکت با هدف  توسعه‌ی فعالیت خود و افزایش تنوع محصولات قصد دارد که تا درزمینه‌ی ابزار  به تمام نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

حجم
۶۰۰ میلی‌لیتر
ویژگی‌های ابزار روانکاری
لوله فلزی
سایر توضیحات
- دارای ورودی هوای ۱/۴ اینچی - دارای نازل برنجی قابل تنظیم - حداکثر فشار کاری: ۱۵۰PSI

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...