قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

کیت دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101k

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب تعداد:
تعداد را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • نوع سه نظام: اتوماتیک
  • ظرفیت سه نظام: 10 میلی‌متری
  • تکنولوژی باتری: لیتیوم-یون
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
3,998,000
15%
3,399,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دریل پیچ  گوشتی ‌ها یکی از پرکاربردترین ابزارها در کارگاه‌ های مرتبط با صنایع چوبی  و نجاری ‌اند. محصولی با دو عملکرد بسیار مهم که برای باز و بسته کردن  انواع پیچ ‌ها و سوراخکاری در سطوح مختلف به کار برده می ‌شود و شما را از  داشتن یک دریل و یک پیچ گوشتی به صورت جداگانه بی ‌نیاز می ‌کند.

استفاده  از چنین محصولی در محیط ‌های باز و در شرایطی که دسترسی به برق مستقیم  وجود ندارد بسیار محتمل است و استفاده از ابزاری برقی در چنین موقعیتی  فعالیت کاربر را محدود کرده و از پیشروی او جلوگیری می‌ کند. ابزارآلات  شارژی دقیقا برای چنین شرایطی تولید شده ‌اند و ما در ادامه این مطلب دریل  پیچ گوشتی چکشی و شارژی 8101K را به شما معرفی می ‌کنیم که ابزاری بادوام و  قدرتمند است و با ویژگی‌ های فوق ‌العاده خود رضایت بسیاری از کاربران را  بدست آورده است.

دریل پیچ گوشتی شارژی 8101K رونیکس از یک موتور DC  12 ولت با اندازه ‌ای کوچک و با قدرت و راندمان بالا بهره برده است. این  موتور سرعتی بالغ بر 1300 دور در دقیقه تولید می ‌کند که به سه‌ نظام  اتوماتیک و دو‌ تکه آن منتقل شده و مته‌ هایی تا قطر 10 میلی ‌متر را به  گردش در می ‌آورد. موتوری که گشتاوری 28 نیوتن‌ متری را برای این ابزار  پرکاربرد به وجود آورده و امکان سوراخکاری تا عمق 25 میلی ‌متر در چوب و 10  میلی ‌متر در فلز را برای آن میسر کرده است.

منبع تغذیه این محصول  شارژی یک باتری لیتیوم یون 12 ولتی با ظرفیت 2 آمپرساعت است. به این معنی  که باتری مورد نظر در مدت یک ساعت 2 آمپر جریان الکتریکی برای موتور تامین  کرده و انرژی مورد نیاز آن برای حرکت را به وجود می ‌آورد. خود باتری با یک  فست شارژر باکیفیت در مدت زمان 60 الی 70 دقیقه از صفر تا صد شارژ می ‌شود  و به همین وسیله سرعت فعالیت کاربر را افزایش می ‌دهد.

همانطور که  گفته شد 8101K یک دریل پیچ گوشتی و در واقع محصولی با سه عملکرد مجزا اعم  از پیچ کاری، سوراخکاری و سوراخکاری چکشی است و بی ‌شک برای هر کدام از این  فعالیت ‌ها به سرعت و گشتاورهای متفاوتی نیاز داریم.

به همین  ترتیب، وجود گیربکس دو سرعته صنعتی برای تنظیم سرعت در دو حالت (صفر تا 400  دور در دقیقه و صفر تا 1300 دور دقیقه) و وجود ترکمتر 21 حالته برای تنظیم  گشتاور دستگاه جهت سوراخکاری بر سطوح مختلف ویژگی ‌هایی هستند که با تنظیم  دقیق سرعت و گشتاور از آسیب به دستگاه و به ویژه آسیب به سطح کار و پیچ  ‌ها جلوگیری می‌ کنند.

ولتاژ باتری
12 ولت
نوع سه نظام
اتوماتیک
ظرفیت سه نظام
10 میلی‌متری
تکنولوژی باتری
لیتیوم-یون
ظرفیت باتری
2 آمپرساعت
سرعت در حالت آزاد
صفر تا 400 دور در دقیقه / صفر تا 1300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
28 نیوتن متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در چوب
25 میلی متر
حداکثر ظرفیت سوراخکاری در فلز
10 میلی متر
وزن
1.47 کیلوگرم
نوع بسته بندی
کیف BMC مقاوم در برابر ضربه
متعلقات
یک جفت باتری با ظرفیت 2 آمپر ساعت و یک فست شارژر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...