قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

کیت بتن کن شارژی 20 ولت رونیکس مدل 8910k

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع سه نظام: SDS Plus
  • تکنولوژی باتری: لیتیوم
  • ولتاژ باتری: 20 ولت
  • ظرفیت باتری: 4 آمپر ساعت
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
7,998,000
15%
6,799,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

موتور بتن کن شارژی براشلس 20 ولت 8910K رونیکس از انواع موتورهای براشلس  است. موتورهای براشلس به جای یک جفت زغال در ساختمان داخلی خود صفحه ‌ای  الکترونیکی دارند که وظیفه آن یک جفت زغال را انجام می ‌دهد. در نتیجه  دستگاه دیگر نیاز به تعویض زغال ندارد و قطعات داخلی نیز از استهلاک زودرس  در امانند.موتور براشلس و ضد آب بتن کن 8910K توان تولید سرعتی بالغ بر 1400 دور در  دقیقه و توان ضربه ‌ای برابر با 2.2 ژول را دارد که این سرعت و ضربه امکان  نفوذ مته تا عمق 28 میلی‌ متر در چوب، 13 میلی ‌متر در فلز و 22 میلی ‌متر  در بتن و دیگر مصالح ساختمانی را برای دستگاه فراهم می ‌کند. به علاوه  8910K مجهز به گیربکسی پرقدرت با بدنه ‌ای فلزی از جنس آلومینیوم است. این  گیربکس با وجود وزنی متناسب، در برابر فشار حاصل از فعالیت ‌های سوراخکاری،  سوراخکاری چکشی و تخریب بر سطوح متراکمی همچون سطوح بتنی بسیار مقاوم بوده  و دچار صدمه نخواهد شد.عموما بتن کن های نسل جدید مجهز به سیستم ابزارگیر SDS هستند که یک سیستم  ابزارگیر سریع است و برای انجام کارهای سنگین ‌تر مورد استفاده قرار می  ‌گیرد. مزیت مکانیزم SDS یا چهار شیار این است که می ‌تواند مته ‌های  بزرگتری را با قطر بیشتر نگه ‌دارد بنابراین برای حفاری و سوراخکاری ‌های  سنگین‌ تر از دریل ‌هایی با این مکانیزم استفاده می شود.

بتن کن  شارژی 8910K مجهز به سیستم ابزارگیر SDS-PLUS  است که میتواند مته‌ هایی با  سطح مقطع چهار شیار را ثابت نگه دارد و موجب افزایش تاثیر عملکرد این  محصول شود.

به علاوه وجود سیستم منحصربفرد چرخش این ابزارگیر که به  آن قابلیت هرزگرد مته نیز گفته می‌ شود به چرخش مته برای تنظیم زاویه و  موقعیت آن بر سطح کار کمک می ‌کند.

با بالا رفتن قدرت ابزارها، حفظ  ایمنی کاربر بیش از پیش اهمیت پیدا می ‌کند. چرا که شدت ضربه ‌ها و چرخش‌  ها به همان میزان که برای سوراخکاری و تخریب سازه‌ ها قدرت دارند می  ‌توانند برای آسیب رساندن به انسان نیز خطرناک باشند.

بتن کن شارژی  براشلس 8910K رونیکس مجهز به سیستم کلاچ ایمنی است. کلاچ ایمنی به عنوان یک  واسطه یا کوپلینگ بین دو شفت یا یک شفت و یک جزء دیگر عمل نموده و دو بخش  را به هم متصل می‌ کند، در صورت وارد شدن بار اضافی یا بالا رفتن بیش از حد  معمول گشتاور، (هنگام گیر کردن مته بتن کن درون حفره ایجاد شده) اتصال دو  بخش را قطع کرده و به این ترتیب از آسیب دیدن دستگاه و دست کاربر ممانعت به  عمل می ‌آورد.

نوع سه نظام
SDS Plus
تکنولوژی باتری
لیتیوم
ولتاژ باتری
20 ولت
ظرفیت باتری
4 آمپر ساعت
توان ضربه
2.2 ژول
ظرفیت سوراخکاری در چوب
28 میلی‌متر
ظرفیت سوراخکاری در فلز
13 میلی‌متر
ظرفیت سوراخکاری در بتن
22 میلی‌متر
سرعت در حالت آزاد
صفر تا 1400 دور در دقیقه
متعلقات
یک جفت باتری 20 ولت با ظرفیت 4 آمپرساعت و یک فست شارژر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...