قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

چرخ سنباده 200 میلی متر 350 وات رونیکس مدل 3502N

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توان: 350 وات
  • ولتاژ: 220 ولت
  • فرکانس: 50 هرتز
  • سرعت در حالت آزاد: 2950 دور در دقیقه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
6,598,000
15%
5,609,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

موتور یک ابزار برقی از بخش های مهم آن محسوب می شود که اگر از کیفیت  مطلوبی برخوردار باشد می تواند برای مدت ها امکان استفاده از دستگاه را  فراهم کند. سرعت بالای موتور باعث عملکرد بهتر و توان بالای آن نیز موجب  افزایش قدرت دستگاه می شود. چرخ سنباده 200 میلی متری رونیکس مدل 3502N  مجهز به موتوری قدرتمند با توان 350 وات است که با تولید سرعتی بالغ بر  2950 دور در دقیقه گزینه ای مناسب برای استفاده در کارگاه های نجاری،  تراشکاری، منبت کاری و ... می باشد. در ضمن این دستگاه با ولتاژ 220 ولت و  فرکانس 50 هرتز کار می کند.

وزن و ابعاد مناسب دو مولفه ای است که در کاربری آسان به افراد کمک می  کند. به همین جهت رونیکس این چرخ سنباده 350 واتی را با بهترین و با کیفیت  ترین مواد تولید کرده است تا بتواند نیاز مشتریان خود را برآورده کند. چرخ  سنباده رومیزی 3502N به بدنه ای فلزی با ابعاد کوچک و مقاوم مجهز شده است  که وزنی برابر با 11 کیلوگرم دارد.

برخورداری از چهار عدد پایه پلاستیکی در این ابزار موجب کاهش لرزش در  هنگام انجام کار می شود. در نتیجه باعث ارائه بهترین نتیجه و افزایش طول  عمر دستگاه خواهد شد. رونیکس در این چرخ سنباده دو صفحه سنباده زبر و نرم  در طرفین دستگاه تعبیه کرده است تا بتوان جهت کاربری های متفاوت مانند  پلیسه گیری، پرداخت کاری، فرم دهی و .. از آن استفاده نمود.

همانطور که می دانید کار با چرخ سنباده با گرد و غبار و پراکنده شدن  ذرات همراه است. به همین دلیل رونیکس در طراحی مدل 3502N این نکته را مورد  توجه قرار داده و آن را به کلیدهای ضد گرد و غبار مجهز نموده است.  برخورداری از این نوع کلید با جلوگیری از ورود گرد و غبار به افزایش طول  عمر دستگاه کمک می کند.

اگر چه در هنگام کار با چرخ سنباده باید همیشه از عینک های محافظ  استفاده نمود اما این دستگاه به محافظ بزرگ و شفافی جهت محافظت از چشمان  افراد در برابر برخورد جرقه های ایجاد شده و سنگ سنباده مجهز شده است.

از ویژگی های دیگر این ابزار تنظیم آسان آن می باشد که امکان تغییر  موقعیت را می دهد و کاربر می تواند در زوایای مختلف از این چرخ سنباده 350  وات استفاده نماید. مدل 3502N رونیکس یک چرخ سنباده 200x25x32 میلی متری  است که در بسته بندی طراحی شده توسط رونیکس عرضه می شود.

توان
350 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد
2950 دور در دقیقه
سایز سنگ سنباده
16-32*25*200 میلی متر
وزن
11 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...