قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

پیستوله رنگ GE70 (دو کاسه) نووا مدل NTS-2616 نازل 1.6

Nova NTS-2616 Two Continer Air Spray Gun

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات نازل: نازل ۱.۶ میلی‌متری از جنس برنج
  • ظرفیت مخزن رنگ: ۱۰۰۰+۶۰۰ سی‌سی
  • قطر نازل: ۱.۶ میلی‌متر
  • ویژگی های پیستوله: پیستوله بادی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
1,499,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

پیستوله بادی دو کاسه« نووا » (Nova) مدل NTS-2616 دارای دو مخزن 1000 و  600 سی‌سی است. مخزن کوچک‌تر در بالا و مخزن بزرگ‌تر در پایین پیستوله قرار  دارد. برای مقاومت و ماندگاری بیشتر، نازل این پیستوله از جنس برنج بوده و  قطری برابر 1.6 میلی‌متر دارد. این پیستوله دارای در پوش هوا است و برای  استفاده از آن نیاز به کمپرسور هوا دارید. عملکرد پیستوله‌ی بادی به این  صورت است که آن را به یک کمپرسور هوا وصل می‌کنند و مخزن آن را با محلول  مورد نظر که می‌تواند رنگ باشد، پر می‌کنند. در هنگام خروج باد با فشار  زیاد از دهانه‌ی نازل، محلول درون مخزن نیز خارج می‌شود و بر روی سطح مورد  نظر می‌پاشد. شرکت نووا ازجمله‌ی عرضه‌کنندگان مطرح داخلی در زمینه‌ی انواع  ابزارهای دستی، بادی و برقی است. این شرکت با معرفی محصولاتی که از نظر  کیفیت در سطح قابل‌قبولی قرار دارند و با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند، جایگاه  مناسبی در بازار ایران برای خود ایجاد کرده است.

محصولات مرتبط

توضیحات نازل
نازل ۱.۶ میلی‌متری از جنس برنج
ظرفیت مخزن رنگ
۱۰۰۰+۶۰۰ سی‌سی
قطر نازل
۱.۶ میلی‌متر
ویژگی های پیستوله
پیستوله بادی
سایر توضیحات
- دارای یک عدد مخزن ۶۰۰ سی‌سی در بالا و یک مخزن ۱۰۰۰ سی‌سی در پایین پیستوله - دارای درپوش هوا و نازل ساخته شده از فلز برنج جهت ماندگاری بهتر - دارای پیچ تنظیم میزان خروجی رنگ - دارای پیچ تنظیم پهنای پاشش رنگ - دسته پلاستیکی با طراحی ارگونومیک - دارای استاندارد CE اروپا - عدم امکان استفاده از پیستوله با هر دو کاسه (به طور همزمان)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...