قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

پیستوله بادی نووا مدل NTS 2705

Nova NTS 2705 Air Spray Gun

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات نازل: - نازل و کلاهک برنجی - سوزن از جنس استیل ضدزنگ - د...
  • ظرفیت مخزن رنگ: ۱۲۵ سی‌سی
  • قطر نازل: ۰.۵ میلی‌متر
  • ویژگی های پیستوله: پیستوله بادی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
789,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

برای انجام نقاشی و رنگ‌میزی سطوح وسیع استفاده از قلم‌مو نیاز به صرف  انرژی و زمان است. بنابراین شرکت‌های تولید ابزارهای ساختمانی اقدام به  تولید وسیله‌ای به نام پیستوله کردند. پیستوله‌ها در دو نوع برقی و بادی  وجود دارد. شرکت «نووا» (Nova)  چندین محصول از پیستوله‌های بادی را تولید  کرده است. یکی از این پیستوله‌ها، مدل NTS 2705 است. این مدل با وزن 250  گرم و نازلی با قطر خروجی 0.5 میلی‌متر تولید می‌شود. جنس نازل این محصول  از برنج است و با دقت بسیار بالایی تولیدشده است. همچنین مخزن فلزی این مدل  گنجایش 125 میلی‌لیتر رنگ را دارد. در نظر داشته باشید که برای استفاده از  پیستوله‌های بادی نیاز به یک منبع باد مانند کمپرسور هوا دارید. شرکت نووا  سوزن فلزی را برای این مدل پیستوله بادی انتخاب کرده تا از این محصول در  فشارهای بالا هم بتوان استفاده کرد. میزان فشار هوای ورودی این پیستوله 43  پی اس آی است و از یک پیچ تنظیم میزان ورودی باد برخوردار است. این پیستوله  دارای یک دسته‌ی پلاستیکی ارگونومیک است تا منجر به خستگی کاربر در  استفاده‌های طولانی مدت نشود. استاندارد CE اروپا تایید کننده‌ی کیفیت  بالای این محصول است.

توضیحات نازل
- نازل و کلاهک برنجی - سوزن از جنس استیل ضدزنگ - دارای پیچ تنظیم میزان خروجی رنگ - دارای پیچ تنظیم پهنای پاشش
ظرفیت مخزن رنگ
۱۲۵ سی‌سی
قطر نازل
۰.۵ میلی‌متر
ویژگی های پیستوله
پیستوله بادی
سایر توضیحات
- سایه پاش H۲۰۰۰ - دارای پیچ تنظیم میزان ورودی باد - کاسه فلزی با حجم ۱۲۵ میلی لیتر - میزان فشار هوا ۴۳ Psi - دسته پلاستیکی با طراحی ارگونومیک - دارای استاندارد CE اروپا - وزن بسته بندی ۳۵۰ گرم - ابعاد بسته بندی ۱۳ × ۱۱.۵ × ۱۳ سانتی‌متر - وزن ۲۵۰ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...