قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

مینی فرز دیمردار نک مدل NEK 8115 AG

nek

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توان: 800 وات
  • قطر صفحه: 115 میلی متر
  • دور در حالت آزاد: 3000 - 11000 دور در دقیقه
  • قابلیت تنظیم سرعت: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
2,199,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

همه چیز تحت کنترل شماست. برای محافظت هر چه بیشتر و بهتر از قطعه های در  حال برش می توانید سرعت چرخش را تنظیم کنید. با این کار احتمال آسیب دیدن  قطعه نزدیک به صفر است. سنگ، استیل و آهن هیچ تفاوتی ندارد و مینی فرز نک  می تواند به راحتی همه چیز را برش دهد و یا حتی اگر نیاز باشد، خراشی کوچک  ایجاد کند. کار بسیار آسان است و به کمک مینی فرز دیمر دارد می توانید تسلط  بهتری بر روی کار خود را داشته باشید.

تنظیم سرعت برش با مینی فرز دیمر دار

با توجه به آنچه که می خواهید برش دهید م یتوانید سرعت چرخش را در میان  بازه 3000 دور در دقیقه تا 11000 دور در دقیقه مشخص و ثبت کنید. قدرت موتور  800 وات است و بع راحت می تواند در بازه بیان شده هر چیزی را به دو نیم  تقسیم کند. فقط باید ضخامت و استحکام قطعه را مورد بررسی قرار دهید. استیل  را می توانید با تعداد دور کم و سنگ را با نهایت قدرت برش دهید دیر همه چیز  به خواست و نظر شما بستگی دارد.

مشخصات فنی مینی فرز دیمر دار 8115 AG

قدرت موتور 800 وات است و حداکثر قطر مورد پذیرش 115 میلیمتر است و  صفحات با قطر بیشتر را نمی توانید در مینی فرز 8115 AG نک استفاده کنید.  وزن مینی فرز 1.5 کیلوگرم است که در میان دسته مینی فرز های سبک جای گرفته  است.

تجهیزات همراه در صورت خرید مینی فرز دیمر دار

  • صفحه برش سنگ
  • عینک شیشه ای محافظ

کمپانی نک با در نظر گرفتن دو وسیله همراه در بسته بندی محصول تلاش کرده  است تا قیمت مینی فرز مقرون به صرفه باشد و می توان با بررسی خرید تک تک  تجهیزات به صورت جداگانه این مورد را تائید نمود. کابل برق بلند مینی فرز  به استفاده آسان و بدون نگرانی از همراه داشتن سیم سیار و یا محل قرار گیری  پریز، کمک کرده است.

دسته متحرک مینی فرز 8115 AG به گونه ای طراحی شده است که تمامی ارتعاشات ناشی از برش را به  صفر می رساند و آن را دست انتقال نمی دهد این کار را به کمک لایه های اسفنج  مانند خود انجام می دهد. این مینی فرز بسیار خوش ساخت و خوش دست است و در  هنگام کار فرد را خسته نمی کند. جنس بدنه مقاوم نیز به سلامت نگهداشتن خود و  جلوگیری از ضربه و آسیب دیدگی کمک می کند.

توان
800 وات
قطر صفحه
115 میلی متر
دور در حالت آزاد
3000 - 11000 دور در دقیقه
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
وزن
1.5 کیلو گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...