قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

مینی فرز دیمردار نک مدل NEK 1112 AG

nek

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توان: 1050 وات
  • قطر صفحه: 125 میلی متر
  • دور در حالت آزاد: 3000 - 11000 دور در دقیقه
  • قابلیت تنظیم سرعت: دارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
1,849,000
8%
1,714,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کنترل سرعت چرخش صفحه برابر است با برشی دقیق تر و زیبا تر. متناسب با  ضخامت و استحکام قطعه مورد برش می توانید سرعت چرخش صفحه را در مینی فرش  1112 AG تنظیم کنید. قطعا برای برش استیل، سنگ، سرامیک و آهن سرعت و فشاری  مشابه به نیاز نیست، به کمک سیستم الکترونیک دیمر دار می توانید به راحتی  هر آنچه را که می خواهید با زیبایی هر چه تمام تر برش دهید.

شاید کار و حرفه شما اینست که هر روز باید قطعاتی را برش دهید و با این  کار خو گرفته و جزئی از روزمرگی شما به حساب می آید. با خرید مینی فرز نک  دیگر هیچ وقت حس تکراری و روزمرگی را نخواهید چشید زیرا در هر بار استفاده  از مینی فرز برای برش با دنیای جدیدی از همکاری دو طرفه آشنا خواهید شد، به  گونه ای که دیگر 1112 AG را دوست خود می دانید و برای برشکاری با آن لحظه  شماری خواهید کرد. علت این حس اشتیاق قدرت 1050 وات موتور است که به واسطه  این قدرت بالا می توانید از میان 3000 دور چرخش صفحه در یک دقیقه تا 110000  در دقیقه مقداری را انتخاب کنید و برشکاری را آغاز کنید.

مینی فرز نک 1112 AG آغاز گر موفقیت شماست

امکان برش آهن، استیل و سنگ باعث شده است تا بتوانید به راحتی هر چه را  که می خواهید برش دهید و اصطلاحا می توان گفت دست شما باز است و بدون  محدودیت می توانید از مینی فرز نک استفاده کنید. وزن مینی فرز دو کیلو گرم  است که باعث می شود در حین کار خسته نشوید و یا به دست و کمر شما فشاری  وارد نشود.

در هنگام خرید مینی فرز می توانید به عنوان هدیه یک عینک شیشه ای برای  محافظت از چشمان خود را دریافت کنید که در هنگام انجام کار به چشمان شما  آسیبی نرسد و تراشه سنگ و یا براده های آهن چشمانتان را اذیت نکند. قطر  صفحه برای برشکاری 125 میلیمتر است که بیشترین میزان قطر را در میان مینی  فرز ها از آن خود کرده است.

نک را می توان کمپانی همه چیز تمام نام گذاری کرد و مینی فرز NEK 1112 AG را دوستی همه کاره صدا زد.

توان
1050 وات
قطر صفحه
125 میلی متر
دور در حالت آزاد
3000 - 11000 دور در دقیقه
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
وزن
2 کیلوگرم
سایر توضیحات
مینی فرز دیمر دار
به همراه عینک محافظ
توانایی برش آهن و استیل
موتور با قدرت 1050 وات
خوش ساخت ، با کیفیت و قدرتمند
12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش و تعمیرات مادام العمر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...