قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

مجموعه 8 عددی آچار آلن چاقویی صنعتی شش گوش تاشو نووا مدل NTK1141

Nova NTK1141 Folded Hex Wrench Set 8 PCS

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۲۲۵ گرم
  • تعداد: 8
  • جنس کالا: فولاد کروم - وانادیوم
  • سایر توضیحات: - مجموعه ۸ تایی از آچار آلن‎‌های تاشو سایز ۱.۵ و ۲...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
349,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استفاده از آچارهای مختلف، برای باز کردن یا بستن پیچ‌ها و مهره‌ها باعث  شده تا شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار به فکر تولید آچارهایی در ابعاد کوچک و  باقابلیت تا شوندگی باشند. شرکت «نووا» (Nova) نمونه‌های مختلفی از ابزار  را با این ویژگی تولید کرده است. مجموعه آچار آلن مدل NTK 1141 یکی از این  نمونه‌ها به شمار می‌آید. این محصول که به‌صورت چاقویی باز و بسته می‌شود،  شامل 8 سایز مختلف از آچار آلن است. این 8 آچار شامل سایزهای 1.5 ، 2 ،  2.5، 3، 4، 5 (2 عدد)، 6 و 8 می‌شود. شرکت سازنده از آلیاژ کروم-وانادیوم  برای ساخت این محصول استفاده می‌کند. این آلیاژ مقاومت بسیار مناسبی در  برابر فشار، حرارت، ضربه و زنگ‌زدگی دارد. مجموعه آچار مدل NTK 1141 فضای  کمی را در بین ابزارهای شما اشغال می‌کند و با توجه به افزایش استفاده از  سری پیچ آلنی، در بسیاری موارد کاربرد دارد.

وزن
۲۲۵ گرم
تعداد
8
جنس کالا
فولاد کروم - وانادیوم
سایر توضیحات
- مجموعه ۸ تایی از آچار آلن‎‌های تاشو سایز ۱.۵ و ۲ و ۲.۵ و ۳ و ۴ و ۵ و ۵ و ۶ و ۸ - ساخته شده بر اساس استاندارد صنعتی آلمان DIN ۹۱۱ - دارای قاب فلزی ضخیم با روکش پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...