قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی اینکو مدل HSGTDC180601

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد: 6
  • جنس کاور: پلاستیک
  • سری پیچ گوشتی: چهار سو دو سو
  • ویژگی‌های پیچ‌گوشتی: دسته پلاستیکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
540,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

بدون اغراق می‌توان گفت که پیچ گوشتی  رایج‌ترین ابزار دستی موجود در دنیاست که حداقل یک عدد از آن، حتی در جایی  که هیچ ابزاری وجود ندارد، پیدا می‌شود. در واقع شاید عمومی ترین ابزار  دستی، پیچ گوشتی ست. ست 6 عددی پیچ گوشتی اینکو که شامل 3 عدد پیچ گوشتی دوسو و 3 عدد پیچ گوشتی  چهار سو است، از آلیاژ فولاد کروم وانادیوم ساخته شده که موجب مقاومت  بالای این ابزار در مقابل فشارهای وارده بر آن می‌شود. سر تمام این پیچ گوشتی‌ها سیاه‌کاری شده و خاصیت آهنربایی دارند. این ویژگی  به شما در استفاده‌ی آسان‌تر از این ابزار کمک می‌کند. این ست دارای یک پیچ گوشتی چهارسو و یک پیچ گوشتی دوسو بلند است. سایز  پیچ‌گوشتی های دوسو این مجموعه عبارتند از  SL8×150 و SL6.5×100 و SL5.5×75  میلی‌متر و همچنین سایز پیچ گوشتی‌های چهارسو عبارتند از PH1×75 و PH2×100  و PH3×150 میلی‌متر. این ست پیچ گوشتی ضربه خور، مجهز به دسته پلاستیکی مقاوم، نرم و ضد لغزش با  رنگ زرد است و دارای ته دسته‌های فلزی مقاومی است که برای تحمل ضربات چکش و  تحمل گشتاورهای پیچشی بالا، بسیار مناسب است.

محصولات مرتبط

تعداد
6
جنس کاور
پلاستیک
سری پیچ گوشتی
چهار سو
دو سو
ویژگی‌های پیچ‌گوشتی
دسته پلاستیکی
سایر توضیحات
سری ها با خاصیت آهنربایی، قسمت انتهایی دسته با طراحی خاص جهت کوبش پذیری و مقاومت در برابر ضربه های وارد شده شامل پیچ گوشتی های چهارسو سایز PH۱×۷۵ میلی متر، PH۲×۱۰۰ میلی متر و PH۳×۱۵۰ میلی متر هر کدام به تعداد یک عدد پیچ گوشتی های دوسو با سایز SL۸.۰×۱۵۰ میلی متر، SL۶.۵×۱۰۰ میلی متر و SL۵.۵×۷۵ میلی متر هر کدام به تعداد یک عدد ساخته شده از فولاد CR-V (کروم وانادیوم) مقاوم در برابر سایش، فشار، خوردگی و زنگ زدگی جنس دسته از پلاستیک با طراحی ارگونومیک جهت جلوگیری از لیز خوردن هنگام کار دارای قاب پلاستیکی جهت نگهداری منظم تر پیچ گوشتی ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...