قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

مانومتر نووا مدل NTR-2591

Nova NTR-2591 Regulation

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر توضیحات: - مناسب برای اتصال به پک جوش هواگاز - مجهز به درجه...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
1,998,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

«نووا» (Nova) یکی از عرضه‌کنندگان ابزار و تجهیزات برش هوا گاز است.  ازجمله ابزار این شرکت در خصوص لوازم جوش و برش هوا گاز، مانومتر مدل  NTR-2591 است. این وسیله بر روی کپسول‌های هوا و گاز وصل شده و مقدار فشار  مسیر را برای کپسول در مسیر ورودی و خروجی نشان می‌دهد. این مانومتر برنجی  مجهز به دو گیج فشار درجه‌بندی شده است که در زمان انجام جوش یا برش گاز  همواره باید به مقدار نمایش داده‌شده توسط آن‌ها توجه کنید. برش هوا گاز  نیاز به ابزار و ادواتی دارد که ازجمله‌ی آن می‌توان به سر پیک، مانومتر و  کپسول‌های حاوی هوا و گازهای متان یا بوتان اشاره کرد. این ادوات توسط  شرکت‌های متعددی تولید می‌شوند. جوش و برش با استفاده از هوا گاز، از  گونه‌های مختلف اتصال به‌حساب می‌آید. از برش هوا گاز برای مواردی چون  ضخامت بالای فلزات، یا محل‌هایی که استفاده از ادوات برش مقدور نباشد،  استفاده می‌شود. بدیهی است که این فلزات پس از برش با استفاده از این روش  ظاهر نامرتبی دارند. در تولید ادواتی مانند مانومتر، دقت زیادی لازم است تا  هیچ‌گونه شکستگی، ترک یا نشتی در محصول دیده نشود. در این راستا،  تولیدکنندگانی چون شرکت Nova، موظف به انجام تست محصولات خود هستند تا  کاربر دچار خطا یا حادثه نشود.

سایر توضیحات
- مناسب برای اتصال به پک جوش هواگاز - مجهز به درجه دو حالته (bar/psi) جهت کاربری آسان‌تر - ساخته شد از برنج - ساخت بدنه به روش Drop Forged - دارای پیچ تنظیم پلاستیکی - دارای قاب پلاستیکی برای گیج‌ها - دارای استاندارد ENISO۲۵۰۳ - مناسب برای گاز اکسیژن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...