قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

صفجه سنگ گرانیت بر نووا مدل NTD-2611

Nova NTD-2611 Blade For Granite

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حداکثر سرعت: 80
  • قطر صفحه: 115
  • کاربری: گرانیت
  • سایر توضیحات: سرعت بالای برش - تولید شده مطابق با استاندارد MPA...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
369,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سنگ گرانیت بر نوا مدل NTD-2611 محصولی است که مطابق با استاندارد IMP آلمان تولید و عرضه شده است. این سنگ گرانیت بر قابلیت نصب بر روی انواع فرز و دستگاه های برش را داشته و از سرعت برش بالایی برخوردار است. قطر این صفحه 115 میلی متر بوده و با تیغه‌ی الماسه‌ای می توانید انواع سنگ های گرانیتی را برش دهد. حد اکثر سرعت گردش آن 80 متر بر ثانیه بوده و قادر است تا سرعت گردش 13280 دور در دقیقه را تحمل کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این تیغه سرعت دستگاه شما نباید بیشتر از این مقدار باشد. شرکت نووا ازجمله‌ی عرضه‌کنندگان مطرح داخلی در زمینه‌ی انواع ابزارهای دستی، بادی و برقی است. این شرکت با معرفی محصولاتی که از نظر کیفیت در سطح قابل‌قبولی قرار دارند و تهیه‌ی آن‌ها از لحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند، جایگاه مناسبی در بازار ایران برای خود ایجاد کرده است.

 

حداکثر سرعت
80
قطر صفحه
115
کاربری
گرانیت
سایر توضیحات
سرعت بالای برش - تولید شده مطابق با استاندارد MPA آلمان - ارتفاع سگمنت: ۸ میلیمتر - قابل نصب روی انواع فرز و دستگاه‌های برش - مخصوص برش انواع سنگ گرانیتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...