قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

سری آبپاش توسن مدل TATN-3P

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر توضیحات: مناسب برای آبیاری و شستشو دارای ۳ حالت مجزا و قابل...
  • ابعاد: ۱۲x۳x۲۰ سانتی‌متر
  • جنس دسته: فلز
  • طول دسته: ۶ سانتی‌متر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
459,500 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

سری های آب پاش امروزه یکی از مهترین ابزار های زندگی هستند، استفاده از  آنها موجب راحتی در آبیاری گیاهان و باغچه هاو ...  می شود، کاهش مصرف آب و  استفاده بهینه از آب یکی دیگر از مزایای استفاده از سری های آبپاش است که  کیفیت آنها رابطه مستقیم با آبیاری بهتر گیاهان، باغچه و شست شوی اتومبیل و  ... دارد. بازار ایران امروز دارای آبپاش های مختلف با برند های خارجی می  باشد اما استفاده از یک برند داخلی با تولیدات باکیفیت و قابل رقابت با  بهترین برند های جهانی موجب افتخار هر ایرانی خواهد بود.  سر آبپاش تمام  فلزی TOSAN یک آب پاش بسیار با کیفیت ایرانی می باشد که استفاده از این  آبپاش موجب آسایش شما مصرف کننده محترم برای سالهای زیادی می شود .

محصولات مرتبط

سایر توضیحات
مناسب برای آبیاری و شستشو دارای ۳ حالت مجزا و قابل تنظیم پاشش آب مجهز به ضامن فلزی به منظور پاشش مداوم مجهز به بدنه آلمینیومی با روکش رنگ استاتیکی مجهز به اهرم آلمینیومی ارگونومیک با مکانیزم تفنگی مجهز به نازل برنجی با کیفیت به منظور ظول عمر بیشتر ابزار مجهز به دنباله شیلنگ خور برنجی با قابلیت نصب ۳ سایز شلنگ مجهز به سوپاپ برنجی با کیفیت به منظور عملکرد دقیق پاشش اب
ابعاد
۱۲x۳x۲۰ سانتی‌متر
جنس دسته
فلز
طول دسته
۶ سانتی‌متر
وزن
۴۴۰ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...