قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

دریل بتن کن آروا مدل 5205

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر توضیحات: - سه قابلیت عملکرد متفاوت (سوراخ کاری، سوراخ کاری... - بدنه خوش دست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - دارای دسته کمکی با قابلیت چرخش 360 درجه - دارای کلید تغییر جهت چپ‌گرد و راست‌گرد - استفاده از کلید و بلیرینگ ضد گرد و غبار - مجهز به سیستم مته گیر چهار شیار - ضد لرزش و بسیار کم صدا - توان ۷۸۰ وات - تعداد ضربه :0-4700 ضربه در دقیقه
  • ابعاد: 40x40x35 سانتی‌متر
  • اقلام همراه کالا: خط کش , کیف , دفترچه‌ی راهنما , زغال
  • توان: 780 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
2,198,000
10%
1,979,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دریل بتن کن آروا مدل ۵۲۰۵ با قدرت ۷۸۰ وات به بلبرینگ‌های صنعتی و کلید ضد  غبار مجهز شده است . سیم استفاده شده در دریل بتن کن آروا از نوع ۲۲۰ درجه  و صد در صد مس می‌باشد . دریل بتن کن دارای نخ بندی موتور جهت جلوگیری از  آسیب اجسام خارجی به داخل موتور می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به  دسته کمکی با قابلیت ۳۶۰ درجه , گیربکس صنعتی , سیستم چپ گرد و راست گرد و ۴  نوع عملکرد اشاره کرد . این دستگاه دارای طراحی ضد لرزش و کم صدا و کیف  BMC اشاره کرد .دریل‎‌های بتن‌کن دارای قابلیت چرخشی جهت حفاری و نیز  قابلیت تخریب هستند. این دستگاه با زدن ضربه نیرو و قدرت بسیار زیادی به  سطوح وارد می‌کنند. این دستگاه دارای سیستم سه نظام ۴ شیار است. این دریل  بتن‌کن توانایی ایجاد سوراخ در چوب، فلز و مصالح را دارد.  این محصول  توانایی ایجاد ۴۷۰۰ ضربه در دقیقه  دارد. موتور این دستگاه دارای سیستم ضد  غبار می‌باشد که از غبار گرفتن موتور جلوگیری می‌کند همچنین دارای ساختار  جدید ضد کاهش گیربکس است باعث بهبود در عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه  می‌شود. از بتن کن ARVA مدل ۵۲۰۵ در حفاری و تخریب سطوح مختلف مورد استفاده  قرار می‌گیرد. استفاده از دریل بتن‌کن این امکان را به کاربر می‌دهد تا  بتواند به راحتی و در کوتاه‌ترین مدت زمان و با مصرف کمترین انرژی عملیات  تخریب و سوراخکاری را انجام دهد. این نوع از ابزارها به منظور ضربه زدن  مجهز بپیستون می‌باشند که باعث بالارفتن قدرت تخریب در آن‌ها می‌شود و  می‌توان حفاری بسیار بزرگ‌تری به این مکانیزم انجام داد . همچنین گفتنی است  بتن کن‌ها دارای سیستم مته و قلم گیر پیشرفته هم باشند که می‌توان همانند  چکش تخریب از آن‌ها استفاده نمود.دریل بتن کن پنج شیار دارای مته گیر و  تجهیز شده به سیستم SDS MAX می‌باشد که دارای قدرت فراوانی است که این  سیستم مکمل سیستم اتصال چهارشیار SDS Plus می‌باشد . دستگاه های بتن کن پنج  شیار توانایی وارد کردن ضربه‌های بسیار قدرت مند و قوی در حین تخریب و  حفاری را دارا هستند و اغلب آنها دارای سیستم میرایی لرزش AVS)) هستند که  این ساز و کار باعث دفع لرزش می‌شود . سیستم ابزار گیر آن ، شش گوش (HEX)  می‌باشد استفاده از دریل بتن‌کن این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به  راحتی و در کوتاه‌ترین مدت زمان و با مصرف کمترین انرژی عملیات تخریب و  سوراخکاری را انجام دهد.

سایر توضیحات
- سه قابلیت عملکرد متفاوت (سوراخ کاری، سوراخ کاری چکشی و تخریب)
- بدنه خوش دست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل
- دارای دسته کمکی با قابلیت چرخش 360 درجه
- دارای کلید تغییر جهت چپ‌گرد و راست‌گرد
- استفاده از کلید و بلیرینگ ضد گرد و غبار
- مجهز به سیستم مته گیر چهار شیار
- ضد لرزش و بسیار کم صدا
- توان ۷۸۰ وات
- تعداد ضربه :0-4700 ضربه در دقیقه
ابعاد
40x40x35 سانتی‌متر
اقلام همراه کالا
خط کش , کیف , دفترچه‌ی راهنما , زغال
توان
780 وات
سرعت حرکت آزاد
1250
مشخصات سه نظام
4 شیار
منبع تغذیه
برق
نرخ ضربه
4700 ضربه در دقیقه
ویژگی های دریل
سیستم گردش راست‌گرد , سیستم گردش چپ‌گرد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...