قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

جعبه ابزار نکستول گروپ طرح 7 خانه مدل NEX502

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۵۰x۱۸x۲۲ سانتی‌متر
  • تعداد طبقات: ۲
  • تعداد محفظه کالا: ۷
  • جنس: فلز
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
780,000
6%
739,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

اگر از دسته افرادی هستید که به نظم اهمیت می‌دهید یا برای اینکه ابزار خود را سریع‌تر پیدا کنید، استفاده از یک جعبه ابزار برای شما ضروری خواهد بود. در این بین با توجه به ویژگی‌هایی که این جعبه ابزار دارد، پیشنهاد ما به شما این مدل جعبه ابزار است. بهتر است بدانید نظم و دسته بندی ابزار در محیط، به شما این امکان را می‌دهد تا بازدهی و سرعت انجام کار خود را افزایش دهید. در کنار این معیارها، پرچ شدن درب و بدنه، یک ویژگی خوب جهت استحکام در فرآیند استفاده از جعبه ابزار خواهد بود که کاربرد این مدل را برای افرادی که جعبه را زیاد باز و بسته می‌کنند، مستحکم کرده است. درون جعبه ابزار دارای محفظه‌های زیادی بوده که می‌توان ابزار بزرگ و کوچک را در آن جای داد.

محصولات مرتبط

ابعاد
۵۰x۱۸x۲۲ سانتی‌متر
تعداد طبقات
۲
تعداد محفظه کالا
۷
جنس
فلز
کاربرد کیف ابزار
جعبه ابزار
ویژگی‌های کیف ابزار
قفسه بندی
سایر توضیحات
- کیفیت بالا - ضد ضربه - دارای دسته فلزی - دارای دو محفظه بازشونده در طبقه بالا و یک محفظه ثابت در طبقه زیرین - دارای ۳ محفظه فلزی و ۳ محفظه پلاستیکی متحرک در طبقه بالا - اتصال در با بدنه با لولای فلزی پرچ شده - دارای دسته ABS

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...