قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

تفنگی باد گیج دار رونیکس مدل RH-6801

Ronix RH-6801 Air Gun With Gauge

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی‌ها: - دارای ورودی هوای به قطر 1/4 اینچ - نمایش دقیق مقدار فشار باد تایر - دارای قابلیت پر و خالی کردن باد تایر - فشار قابل اندازه گیری از 150 تا 220 - PSI
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
588,000
6%
555,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

مدل  «RH-6801»توسط شرکت «رونیکس» (Ronix) به بازار عرضه می‌شود. این محصول  یک تفنگی به همراه گیج فشار است که در کنار کمپرسور باد به کار می‌آید.  گیج فشار و شلنگ ابزار باعث می‌شود تا کاربر بتواند فشار باد را کنترل کرده  و به میزان صحیح لاستیک یا شی مورد نظر را باد کند. به کمک گیج این محصول  می‌توانید میزان فشار هوا را براساس چهار واحد مختلف فشار در مسیر کنترل  کنید؛ یعنی گیج نصب‌شده روی تفنگی مدل RH-6801 براساس چهار واحد کیلو  پاسکال، بار، کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و PSI درجه‌بندی شده است. البته  حداکثر میزان فشار قابل‌نمایش با این گیج، 220 پاسکال (معادل 15 بار) است.  از تفنگی باد برای بادکردن، تمیزکردن، شست‌وشو با هوا و خشک‌کردن اجسام  مختلف استفاده می‌کنند. نوع اتصال و خروجی تفنگی‌های باد با هم متفاوت  هستند. شرکت نووا ازجمله‌ عرضه‌کنندگان مطرح داخلی در زمینه‌ی انواع  ابزارهای دستی، بادی و برقی است. این شرکت با معرفی محصولاتی قابل‌قبول از  نظر سطح کیفیت و ‌به‌صرفه از لحاظ قیمت، جایگاه مناسبی در بازار ایران کسب  کرده است.

محصولات مرتبط

ویژگی‌ها
- دارای ورودی هوای به قطر 1/4 اینچ
- نمایش دقیق مقدار فشار باد تایر
- دارای قابلیت پر و خالی کردن باد تایر
- فشار قابل اندازه گیری از 150 تا 220 - PSI

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...