قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

بکس شارژی براش لس 20 ولت رونیکس مدل 8907

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 8907
  • نوع باتری: لیتیوم
  • ظرفیت سه نظام: مربع 1.2 اینچ
  • ولتاژ باتری: 20 ولت
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
7,498,000
15%
6,375,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آچار بکس آچاری است که به کمک یک چکش و حرکت چرخشی همزمان نهایت قدرت را  برای باز کردن یا بستن پیچ و مهره در اختیار شما قرار می ‌دهد. منبع انرژی  آچار بکس می‌ تواند باتری، باد یا برق باشد.

برخورد با پیچ‌ های  سخت، آسیب دیده و دور از دسترس مستقیم کاربر یا اصطلاحا بدقلق! نیازمند  وجود ابزاری همچون بکس شارژی پرقدرتی با گشتاور بالاست که عمری طولانی و  بدنه ‌ای مستحکم داشته باشد تا از پس شرایط سخت کاری برآید.

بکس چکشی  شارژی 8907 رونیکس مجهز به موتوری ضدآب و براشلس است که عملکردی فوق  ‌العاده ارائه می‌ دهد و برای کار در محیط‌‌ های بارانی و مرطوب انتخاب  مناسبی است. موتور این محصول با تولید سرعتی بالغ بر 2600 دور در دقیقه،  تعداد 3300 ضربه در دقیقه و گشتاوری بالغ بر 350 نیوتن ‌متر ابزارگیر مربع  شکل را به حرکت درآورده و امکان باز و بسته کردن پیچ‌ های استانداردی از  اندازه M10 تا M20 را برای دستگاه فراهم می ‌کند. (لازم به ذکر است که  ظرفیت باز و بسته کردن پیچ ‌های سفت یا آسیب دیده در این دستگاه بین M10 تا  M16 می‌ باشد.)

بنابراین قابلیت تنظیم سرعت خروجی، تعداد ضربه و  گشتاور ویژگی حائز اهمیتی برای این دسته از ابزارآلات به شمار می‌رود که در  محصول 8907 رونیکس به آن توجه ویژه ‌ای شده است.

موتور این دستگاه دارای یک کلاچ الکترونیکی است که شامل سه حالت تنظیم سرعت در حالت راستگرد می‌باشد: 1، 2 و 3 (کم، متوسط و زیاد)

سرعت  دستگاه با فشار دادن دکمه S بر روی صفحه کنترل کلاچ الکترونیکی قابل تنظیم  است. اگر ماشه فشار داده شود، کلاچ الکترونیکی فعال می‌ شود.

  • اگر یک چراغ سبز روشن شود، موتور بر روی سرعت 1 (0-1600 دور در دقیقه و 0-1800 ضربه در دقیقه) تنظیم شده است.
  • اگر دو چراغ سبز روشن شود، موتور بر روی سرعت 2 (0-2000 دور در دقیقه و 0-2500 ضربه در دقیقه) تنظیم شده است.
  • اگر سه چراغ سبز روشن شود، موتور بر روی سرعت 3 (0-2500 دور در دقیقه و 0-3300 ضربه در دقیقه) تنظیم شده است.

برای تغییر سرعت دستگاه بین حالت‌ های 1 و 2 و 3 تنها کافیست دکمه S موجود بر روی صفحه کلاچ الکترونیکی را فشار دهید.

صفحه کلاچ الکترونیکی دو حالت متفاوت چپگرد دارد: حالت کاملا برعکس و ترمز خودکار

در  صورتی که دکمه تنظیم جهت چرخش بر روی حالت چپگرد است، حالت چپگرد کامل خود  به خود فعال می‌گردد. در این حالت هیچ چراغی بر روی صفحه کنترل روشن  نخواهد شد. زمانی که ماشه فشار داده می ‌شود دستگاه در حالت چپگرد می  ‌چرخد.

در صورتی که دکمه B را بر روی صفحه کنترل کلاچ الکترونیکی  فشار دهید حالت ترمز خودکار فعال می ‌شود و یک چراغ قرمز برای نشان دادن  فعال بودن این حالت در محل سومین چراغ روشن خواهد شد. در این حالت وقتی  ماشه فشار داده شود دستگاه شروع به چکش زدن در حالت معکوس می ‌نماید. زمانی  که مهره شل شود و هیچ مقاومتی بر روی دستگاه نباشد، دستگاه بلافاصله حرکت  معکوس را متوقف می ‌کند. این حالت برای شل کردن مهره‌ ها به صورت کنترل شده  در نظر گرفته شده است چرا که چرخش کنترل نشده دستگاه می ‌تواند باعث آسیب  به دندانه ‌های انتهایی پیچ گردد.

برای غیرفعال کردن این حالت کافیست  دکمه B را مجددا بفشارید. چراغ قرمز خاموش می ‌شود و دستگاه دوباره به  صورت معکوس کامل عمل خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که هر دو عملکرد  معکوس دستگاه فقط در صورتی که دستگاه بر روی سرعت 1 تنظیم شده باشد فعال  هستند. این عملکردها برای سرعت 2 و 3 در دسترس نیستند

کد محصول
8907
نوع باتری
لیتیوم
ظرفیت سه نظام
مربع 1.2 اینچ
ولتاژ باتری
20 ولت
سرعت در حالت آزاد
صفر تا 1600 دور در دقیقه / صفر تا 2000 دور در دقیقه / صفر تا 2500 دور در دقیقه
تعداد ضربه در حالت آزاد
صفر تا 1800 ضربه در دقیقه / صفر تا 2500 ضربه در دقیقه / صفر تا 3300 ضربه در دقیقه
پیچ استاندارد
M10-M20
پیچد سفت
M10-M16
حداکثر گشتاور
350 نیوتن‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...