قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

بادپاش نووا مدل NTD 2923

Nova NTD 2923 Air Duster Gun

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۱۶۰ گرم
  • قطر نازل: ۲ میلی‌متر
  • ویژگی های پیستوله: پیستوله بادی
  • سایر توضیحات: - ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم - استفاده برای کاره...
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
229,800 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولی که مشاهده می‌کنید بادپاش (NTD 2923) از تولیدات شرکت «نووا» (Nova)  است. این کالا همانطور که از نام آن مشخص است وسیله‌ای برای تولید جریان  باید است. البته خود این دستگاه وظیفه‌ی تولید باد را برعهده ندارد و تنها  کار انتقال باد از کمپرسور یا منبع باد را به کمک شکل تفنگی که دارد به  صورت متمرکز برعهده دارد. این محصول 160 گرم وزن داشته و از بدنه‌ای از جنس  آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد. نوع نازل خروجی این بادپاش از جنس استیل  ضدزنگ بوده و نرخ فشار آن از 0 تا 90 پی اس آی است. همچنین بیشترین فشار  هوا در این دستگاه 150 پی اس آی است. صدای تولید شده در هنگام استفاده از  این بادپاش 85 تا 88 دسیبل است که این میزان را می‌توان کمی زیاد دانست،  اما با استفاده از ابزار ایمنی محافظت از گوش به‌راحتی می‌توان از این  محصول استفاده کرد.

محصولات مرتبط

وزن
۱۶۰ گرم
قطر نازل
۲ میلی‌متر
ویژگی های پیستوله
پیستوله بادی
سایر توضیحات
- ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم - استفاده برای کارهای طولانی مدت - نازل از جنس استیل ضد زنگ - دارای بدنه ضدزنگ - دارای کوپلینگ - نازل کوتاه - نرخ فشار از صفر تا ۹۰ PSI - بیشترین فشار هوا ۱۵۰ PSI - صدای فشار ۸۵ تا ۸۸ دسی‌بل - دارای استاندارد CE اروپا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...