قیمت ها در حال بروزرسانی می باشند لطفا قبل از خرید استعلام بگیرید

اره باغبانی خم 33 سانت (کره ای) رونیکس مدل RH-3603

Ronix RH-3603 Gardening Saw

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول تیغه: 33 سانتی‌متر
  • نوع تیغه: قابل تعویض
  • سایر توضیحات: - دارای تیغه‌ی قابل تعویض - جنس تیغه از استیل (SK5) - دارای دسته‍‌ی ارگونومیک - تیغه های سخت کاری شده به روش IMPULSE ضربه ای با... - ساخت کره جنوبی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
798,800
5%
765,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

اره باغبانی «رونیکس» (Ronix) مدل RH-3603 تیغه‌ای به طول 33 سانتی‌متر  دارد و می‌توانید تیغه‌ی آن را تعویض کنید. این تیغه‌ به روش IMPULSE  ضربه‌ای سخت‌کاری شده‌ و از جنس استیل (SK5) است. این امر موجب بالا رفتن  مقاومت و طول عمر تیغه‌ی اره شده است. برای سهولت بیشتر در بریدن اجسام،  تیغه‌ی این اره با دندانه‌هایی سه‌پهلو طراحی‌شده است. دسته‌ی ارگونومیک  این اره باعث می‌شود کاربر تسلط بیشتری روی ابزار داشته و با دقت بیشتری به  کار برش بپردازد. اره‌های دستی و برقی ازجمله‌ی ابزارهای بسیار کاربردی  هستند که در زمینه‌های مختلفی ازجمله باغبانی و نجاری بسیار مورداستفاده  قرار می‌گیرند. از این ابزار برای برش چوب، پلاستیک، فلز و سایر قطعات دیگر  استفاده می‌شود و در شکل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌گردد. رونیکس  محصولات متنوعی درزمینه‌ی ابزار دارد که اره‌ی RH-3603 نمونه‌ای از محصولات  این شرکت است. شرکت رونیکس توانسته است، پیوندی عمیق بین علم و بازار  برقرار کرده و با عرضه محصولات با کیفیت، بازار خوبی را برای محصولات خود  فراهم کند.

محصولات مرتبط

طول تیغه
33 سانتی‌متر
نوع تیغه
قابل تعویض
سایر توضیحات
- دارای تیغه‌ی قابل تعویض
- جنس تیغه از استیل (SK5)
- دارای دسته‍‌ی ارگونومیک
- تیغه های سخت کاری شده به روش IMPULSE ضربه ای با دندانه های سه پهلو
- ساخت کره جنوبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...