قیمت ها و موجودی های سایت به روز می باشد و نیازی به استعلام نیست.

اتو لوله سبز آروا مدل ۲۳۰۱

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • میزان حرارت سطح لقمه:: 0 تا 300 درجه سانتیگراد
  • زمان لازم برای افزایش حرارت:: کمتر از 5 دقیقه
  • حداکثر قدرت:: 1500 وات ± 10%
  • ولتاژ:: 220 ولت ± 10%
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی فراز ابزار
آماده ارسال ناموجود
1,098,000 تومان
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

ساختار کلی اتو لوله سبز مدل ۲۳۰۱این دستگاه از بخش های مختلفی  تشکیل شده  است اما بدنه و راکت دو قسمت اصلی دستگاه می باشند. راکت همان  قسمت جلویی  دستگاه است که بر روی آن لقمه های دایره ای شکل قرار دارد. از  طریق این  لقمه ها، خارج لوله و داخل اتصالات خمیری شده و به یکدیگر متصل  می شوند.  اندازه این لقمه ها در اتو لوله سبز آروا مدل ۲۳۰۱ ، ۲۰ و  ۲۵  میلی متر است. همچنین برای جدا کردن راکت از بدنه یک هولدر عایقکاری  شده  در نظر گرفته شده تا گرمای کمتر به بدنه منتقل شود.

محصولات مرتبط


لقمه‏ های اتو لوله آروا ۲۳۰۱

لقمه های اتو لوله سبز مدل ۲۳۰۱ با پوشش  نچسب تفلون، تا حرارت ۳۰۰ درجه سانتی‏گراد را پوشش می‏ دهند و همچنین سیستم  عملکرد دستگاه به شکلی است که تنها در مدت زمان ۵ دقیقه به هر درجه  حراراتی که مشخص کنید، می رسد. حتما دفترچه محصول را برای راهنمای کار با  لقمه ها مطالعه کنید و به یاد داشته باشید که لقمه‏ های کوچک را در قسمت  بالای راکت و لقمه‏ های بزرگ را در قسمت پایین راکت نصب کنید و حتما آن ها  را توسط آچار محکم کنید.

جنس قطعات دستگاه جوش لوله ۲۳۰۱

سیم و واشر های استفاده شده در دستگاه  نسوز و ضد حرارت هستند همچنین بدنه آن ضخیم و رنگ آن پودری می باشد تا در  برابر گرما، خط و خش، ضربه، و زنگ زدگی از دستگاه محافظت شود. جنس دسته  استفاده شده نیز از پلی آمید است که نشکن و مقاوم در برابر حرارت می باشد.  تمامی تجهیزات این اتو لوله سبز ساخت کشور ایران می باشد و دارای ۱۲ ماه  گارانتی توسط شرکت آروا می باشد.

سیستم تنظیم حرارت و قدرت در اتولوله ۲۳۰۱ آروا

بر روی دستگاه ترموستاتی قرار دارد که به  وسیله آن می توان درجه حرارت دستگاه را بین ۳۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد  تنظیم کرد و همچنین کلیدی در کنار کلید روشن خاموش دستگاه قرار دارد که به  وسیله آن قدرت دستگاه را در دو حالت ۷۵۰ وات یا ۱۵۰۰ وات می توان تنظیم  کرد.

خدمات و تعمیر اتو لوله سبز

اتو لوله آروا ۲۳۰۱ دارای خدمات پس از  فروش و گارانتی بلند مدت است. شرکت آروا خود را موظف می داند در صورت خرابی  در کمتر از ۲۴ ساعت به تعمیر اتو لوله سبز بپردازد و به مشتری خود تحویل بدهد. در برخی مواقع یک دستگاه اتو لوله سبز  دیگر در اختیار مشتری قرار می دهد تا در هنگام تعمیر فرد بدون ابزار نباشد  و بتواند کار خود را انجام بدهد.

میزان حرارت سطح لقمه:
0 تا 300 درجه سانتیگراد
زمان لازم برای افزایش حرارت:
کمتر از 5 دقیقه
حداکثر قدرت:
1500 وات ± 10%
ولتاژ:
220 ولت ± 10%
فرکانس:
50-60 هرتز
دارای استاندارد
CE اروپا
سایر توضیحات
ارای دسته ضد حرارت و نشکن از جنس پلی آمید
دارای پایه متحرک نصب شده بر روی بدنه
راکت با قابلیت بستن 3 لقمه همزمان
سیم نسوز و مقاوم در برابر درجه حرارت راکت
ساخت ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...